پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

34-272

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

امسال هیچیم مثل قبل نیست...

مامان چون گفته بود بوی سنبل رو دوست داره، عصری پاشدم رفتم بیرون. 

درو که باز کردم سعی کردم مراقب باشم که پام تره رو سبزه های آقایی که جلوی در بساط کرده بود...

از دیروز صبح تا حالا... حتی دیشب ساعت نزدیک یک که داشتم برمیگشتم خونه، بساطش پهن بود و گمون نمیکنم اصلا جمع کرده باشه...

یه کم شکلات خریدم و سیب زمینی پیاز و برگشتم که حق همساده گی رو به جا بیارم و از همین آقای جلو در سنبل خریدم.

داداش کوچیکه سفره و جوجه اینا هم سال که تحویل شد میان. 

ما سه تاییم... و نوروز بی هفت سین... 

هیچ چیز مثل قبل نیست، جز دلشوره ی لحظات نزدیک به تحویل سال...

دارم به سال گذشته فکر میکنم که چه کردم و چه شد...

نورانی ترین و با ارزش ترین لحظاتش، که نه فقط تو سال گذشته، که تو کل زندگیم نورانی ترین بود،

اون دقایقی ه که تو ایوون نجف نشسته بودم... اون لحظاتی که زیر قبه ی حرم امام حسین بودم...

بابت سالی که گذشت احساس خوبی دارم...

خدایا شکرت...

...


سال نو برای همگی پر برکت!...



من یه خواسته ای دارم تو دلم که از هرکی که اینجا رو میخونه خواهش میکنم دعا کنه برام.

ممنونم.

  • پری شان

نظرات (۳)

  • פـریـر بانو
  • سال نوت مبارک آبجی نازنین من...دعا می‌کنم حال دلت و زندگیت بهتر از هرسالی باشه😍❤😚
    پاسخ:
    ممنون حریرم...
    بهترین دعا...
    منم برای تو همینو از خدا میخوام.
    💙😘😍
    ان‌شاءالله که به همه‌ی آرزوهای قشنگت می‌رسی ^_^
    پاسخ:
    ممنونم...
    التماس دعا. 😊
  • ــ پــــــــــائــــیزــ
  • امیدوارم زودتر به خواسته ات برسی
    پاسخ:
    منم امیدوارم زودتر اوضاع و احوالت رو به راه بشه و دلت شاد... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی