پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-26

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۶ ب.ظ

کار جدید تمومی نداره انگار...

هدیه میگه حتم دارم تا آخر عمرمون طول میکشه...

یه سینی بزرگتره... چهل سانت قطر. 

و با توجه به پنج سانت قیر زیرش، دیگه رسما هر بار که میخوام جابجاش کنم از کت و کول میفتم.

طرحش شونزده تایی ه و قراره بخش های منفیش خالی بشه. با یه قلمی که مثل پیچ گوشتی خیییلی نازکه و ضربه های چکش باعث میشه فلز بریده شه... البته که لا اقل با چهار پنج تا ضربه.

یعنی اون طرح ذوزنقه ای تکرار شونده، اول باید شونزده بار با قلم و چکش منتقل شه روی فلز... بعد شونزده بار با قلم بعدی خطوطش از پس زمینه جدا شه... بعد شونزده بار پس زمینه با قلم فرو بره و بعد شونزده بار دور بخش های منفیش بریده شه...

الان تو ده روز فقط سه شونزدهمشو کار کردم... 

و تازه این یکی از حاشیه هاشه...

لااقل یه حاشیه ی دیگه و بعد طرح مرکزی هم هست...

فک کنم حق با هدیه ست...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی