پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-32-2

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

همیشه دلم میخواد چندتا کار رو با هم پیش ببرم.

یعنی اگه تکلیف کلاس یه سینی چهل سانتی ه، من یه بشقاب پونزده و یه بشقاب بیست و یه بیست و پنج نصفه هم تو دست دارم...

امروز ولی بیست و پنج سانتیه رو تمومش کردم بالاخره.

طرحش تماما گل و برگه...

اولش تو کتم نمیرفت طرحو شروع کنم به قلم زدن. یه جورایی انگار مخم برای هرآنچه غیر خوشنویسی ارزش کمتری قائله... ولی خب تکلیف اجباری بود برای یادگرفتن طرح های به قول استاد نباتی.

کلا گل و مرغ و طبیعت و نگارگری رو دوست دارم، تماشا میکنم، ولی اینکه خودم بخوام براش وقت بذارم... نه!

همیشه فکر کردم هنر های تزیینی باید در خدمت کتابت باشن... خصوصا کتابت قرآن یا اسماء خداوند.

اما امروز بعد از اینکه پایین کار اسم و تاریخ زدم، چند دقیقه ای از دور تماشاش کردم، به نظرم دلنشین اومد.

دوستش داشتم واقعا. 

  • پری شان

نظرات (۲)

میذاشتین مام ببینیم
  • פـریـر بانو
  • دوست دارم یه بار وقتی مشغول کاری بشینم اون گوشه‌موشه‌ها فقط نگات کنم، فقط نگات کنم، فقط نگات کنم... هنرمندجان :) :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی