پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-49

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

سه شبه دارم تو اتاق خودم میخوابم...

دقیقا منظورم اتاقیه که دوازده سیزده سال مال من بود.

و هنوزم انگار روحم تو جا مونده...

تو این سه سالی هم که اتاقم جابجا شده، تو شبهای سخت و دلتنگ و غمگینم،  ناخوداگاه پاشدم اومدم اینجا تا تونستم کمی آروم بگیرم...

این سه شب خیلی خوب بوده...

...

دوست دارم فردا روز متفاوت و پرباری باشه...

امیدوارم خدا کمکم کنه...


پ.ن

آره... هیچ کدوم از حرفایی که اومدم بگمو نگفتم... 

  • پری شان

نظرات (۱)

  • علی خراسانی
  • امید راهی به سوی موفقیت ..
    ایسن کتاب رو بخونید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی