پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-86

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ب.ظ

چقدر خوبه وقتی یه کاری که مدت هاست داری بهش فک میکنی رو میری مثه آدم انجام میدی و از نتیجه ش هم راضی میشی!

...

الان خیلی جمله ی بدیهی ای گفتم.

میدونم.

فقط اینکه، یه ابزاری رو لازم داشتم برای کارم که هی باید منت این و اون رو میکشیدم تا برام بسازن. حالا خودم بعد از مدتها فکر کردن، یه راهی پیدا کردم برای ساختش.

استاد که عکسشو دید گفت خوبه. و من در همین مرحله ذوق مرگ شده ام و اومدم شادیمو اینجا سهیم بشم.

فردا باید براشون پست کنم تا از نزدیک تستش کنن.

و واقعا نمیدونم نتیجه در عمل چطوره... پیش فرضی هم سعی میکنم نداشته باشم، که دلم شور نزنه، یا از اون ور، یهو تو ذوقم نخوره!

عجالتا امشب و این لحظات و صدای هیجان زده ی استاد، که چجوری این کارو انجام دادین، رو عشقه! 

...

به هدیه گفتم: امروزمون با دیروزمون فرق کرد! 😅

  • پری شان

نظرات (۱)

چه خوبه که هنوز شادیای کوچیک داری :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی