پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-96

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ

تو انباری، یه مجموعه شونزده جلدی موسیقی ایرانی بود که به کلی فراموشش کرده بودم.

خانم همساده پای پرواز یهو از خیرش گذشت و دادش بهم. مال همسر مرحومش بود...

حالا با همسر دومش داره سوئیس زندگی میکنه.


چند روز پیشا یهو یادش افتادم و رفتم از زیر کلی تاریخ معاصر ایران و اشعار صائب و شاملو و نوشته های جلال و دکتر شریعتی و یه دونه م ماهی سیاه کوچولو کشیدمش بیرون و آوردم کارگاه. 

نگاش میکنی مثل شونزده تا کتاب شومیزه که تو یه قاب چوبی حدود یک متری قرار گرفته. و هدیه اولین باری که دیدش فک کرد تفسیری چیزیه و اصلا توجهی بهش نکرد.

رو عطف هر جلد اسم منطقه رو نوشته. آذربایجان، بوشهر، کردستان، تالش، بلوچستان و...

وقتی کتابو باز میکنی، توش چهار تا نوار کاسته و یه کتابچه ی باریک کوچیک که توضیحاتی در مورد موسیقی اون ناحیه داده.


خلاصه اینکه، من امروز از صبح تا حالا دارم تو بوشهر چکش میزنم!


پ.ن

حریر؟ حوا؟ دانشگاه باز شد؟ اوضاع ردیفه؟ خوبید؟


  • پری شان

نظرات (۲)

چه باحال :)

هنوز نه :| اوضاع یکم در همه متاسفانه
پاسخ:
😐
مسئولین لدفن رسیدگی کنن!
  • علیــ ـرضا
  • :/ ووعووو چخبرع

    :/ فک کنم من اینجا یکم بیشتر از اون کتاب ها خاک خورده ام
    پاسخ:
    خوبی مرد بلوچ؟
    امروز میخوام موزیک بلوچی گوش بدم. 😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی