پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-103

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ

کلاس که تموم شد اذان مغرب بود.

وسط جمع کردن وسایل، بلند گفتم: استاد نماز میخونید؟

استاد یه نگاهی به بچه ها کرد که همه با صدای من چند لحظه ای ساکت شدن و منتظر جواب بودن.

سر تکون داد که آره.

تا وضو بگیرم و برگردم، صف جماعت رسیده بود تو راهرو.

بعد نماز گوشی رو روشن کردم و دیدم مامان پیام داده که شام میره خونه ی مادربزرگ جوجه.

سرم به شدت درد میکرد و یکی دو جای دیگه م باید میرفتم. 

کارم که تموم شد دیدم ساعت هفت و نیمه. از یه طرف حسابی خسته بودم و از طرفی دلم لک زده بود برای جوجه!

و برای دیدنش، با اون لوکیشنی که مامان داده بود، یعنی تو اوج ترافیک باید از شرق دور میرفتم به غرب میانه!...

بهشون نگفتم که ممکنه برم اونجا. چون ممکن بود وسط راه پشیمون بشم و نرم!

اسنپو چک کردم و بعد از دیدن قیمت، خطهای تاکسی و اتوبوس و مترو رو بررسی کردم و سر آخر افتادم تو مسیر مترو.

بعد از چند تا خط عوض کردن میونه ی راه کرج پیاده شدم و از روی تصویر گنگی که از آدرس داشتم یه تاکسی سوار شدم و جایی که تصاویر به نظرم آشنا رسید پیاده شدم!... با خودم تصمیم گرفته بودم که زنگ نزنم و آدرس نپرسم...

و اینطوری شد که بعد از نیم ساعت سه ربعی فرخوردن تو محله شون، ساعت از نه و نیم گذشته بود که بالاخره زنگ خونه رو زدم... خسته و از پای فتاده...

پله ها رو داشتم سینه خیز میرفتم بالا که صدای خنده ی جوجه رو شنیدم...

وقتی رسیدم به طبقه سوم، دیدم وایساده تو قاب در و میگه عمه بیا بیا!... و در میان حیرت همگان که تو چطور شده اومدی و از تو بعیده و اینا، دستمو گرفت و برد سمت سفره ی غذا که رو زمین پهن شده بود...

نشست و دستشو زد رو زمین کنار خودش و گفت: عمه! اینجا!

و بعد بلند رو به همه گفت: عمه دون ه من!...

.

دلم ضعف رفت و همه خستگیم ناپدید شد!...

  • پری شان

نظرات (۲)

الهی الهی ^___^
من جوجه می‌خوام :|
پاسخ:
انشالله جوجه دار بشی خودت اصلا! 😊😍😍
دلم ضعف رفت پری شان
منم تا چند ماهه دیگه عمه شدن رو تجربه میکنم انشاالله :)
هرچند که پریزاد قله نشینِ دلمه.
پاسخ:
ای جانم! به سلامتی!... 😊
من خاله نمیشم.
یه وقتا فکر میکنم اگه بچه ی دیگه ای بیاد تو خانواده هر چقدرم بانمک باشه ولی احتمالا همیشه جوجه یه چیز دیگه ست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی