پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-123

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

فک میکنم هر کسی باید یه جایی رو داشته باشه،

حالا نه همیشه، حتی گاهی اوقات،

که اونجا بتونه به راحتی تو مهرماه بخاری رو روشن کنه و بشینه جلوش و کسی هم نباشه بهش غر بزنه که خاموش کن، الان؟ بخاری؟ و خب لباس بیشتر بپوش و...

حالا شاید یه آدمایی هم باشن که دلشون بخواد وسط بهمن کولر رو روشن کنن... اونام حقشونه واقعا... فقط من باهاشون صحبتی ندارم!...


  • پری شان

نظرات (۲)

چه قد سرمایی:|
  • פـریـر بانو
  • آره موافقم باهات. من که بخاری‌برقی روشن می‌کنم اینجا... سرده دیگه! 
    اصلا هر آدمی به یه جایی نیاز داره که فقط واسه خودش باشه. بتونه هر زمان خواست بره اونجا و نفس راحت و عمیق بکشه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی