پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-138

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۵۰ ب.ظ
نگاه نقطه ای، این جوری که مثلا یهو در یه لحظه همه چی رو پاز کنی و بعد نگاه کنی ببینی دقیقا کی و کجا داری چی کار میکنی... این کارو دوست دارم!
مثلا همین الان که خودمو دارم میبینم که پونزدهم آبان، روز تولد مادرم، شب بیست و هشت صفر، تو روزای سی و پنج سالگی، تنها تو کارگاه نشستم و نور چراغ مطالعه لپ راستمو داغ کرده و من تو دست راستم چکشه، دست چپم قلمه و دارم لبه های زیگزاکی ه برگهای گل سرخ روی بشقابمو میزنم. (میکشم؟ میسازم؟)...

آه! خدای من! کی فکرشو میکرد؟!!

بعد،
یهو همه ی پونزده آبان های عمرت از جلو چشمت رد میشه...
بعد همه ی بیست و هشت صفر ها...
بعد همه ی گل و مرغ هایی که تو زندگیت دیدی و فک نمیکردی یه روز اینجوری درگیرش بشی...
بعد همه ی بشقاب مسی ها...
بعد...

.
پارسال، الان رسیده بودیم به عمود هفتاد و دو و چپیده بودیم تو یه موکب...
  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی