پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-185-2

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ب.ظ

کار همیشه ش اینه که سر شام بازی کردنش میگیره و معنیش اینه که همیشه تو مهمونیا من وسط غذا، خورده نخورده، باس پاشم برم باهاش بازی. یا کلا قید غذا رو بزنم.

دیشب اومد گفت عمه بیا!

گفتم: عمه من گشنمه میخوام غذا بخورم.

اخم کرد گفت: عمه بیا!

گفتم: نمیام.

صدا شو برد بالا: عمه بیاااا!

جواب ندادم.

تند تند و با فریاد گفت: عمه بیا! عمه بیا! عمه بیا! عمه بیا!

نگاش نکردم.

یهو آروم شد. با صدای آهسته و لحنی زیرکانه گفت:

عمه ی من! افتن بیا! (لطفا)


دامن از کف بدادم...

  • پری شان

نظرات (۱)

الهی :)))
پاسخ:
😊💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی