پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-296

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ

سرمو یه وری خم کرده بودم و گوشی رو با شونه م نگه داشته بودم و همزمان تو کیفم دنبال کلید میگشتم... 

وارد راهرو ساختمون که شدم، صدای عزیزم جونم گفتنم پخش شد تو ساختمون!...

رضایت نمیداد..کوتاه نمیومد... مجبور شدم آروم و با صدای خفه صحبت کنم و وعده وعید بدم که باشه... قربونت برم... فردا میبرمت... آره دایناسور داره... میدونم دوست داری... آره عزیزم... الان سر کارم عسلم... الان نمیشه... فردا میام... 

و اون همچنان با بغض حرفشو تکرار میکرد که: عمه منو ببر پارک! الان بیا! پارک هوراسیک میخوام! الان میخوام!...

از یه طرف حسابی کلافه بودم از ناراحتی جوجه و اینکه کاری نمیتونستم براش بکنم و از طرف دیگه صدای ممتد تق تق که از یکی از واحدها میومد و انگار یکی داشت بنایی میکرد، عصبیم کرده بود...

با کلی خواهش و قربون صدقه بالاخره گوشی رو قطع کردم و پله ها رو با عجله رفتم بالا و با خودم فک کردم کدوم همساده ی بی ملاحظه ایه که داره اینجوری سر و صدا میکنه. کی آخه تو فروردین بنایی میکنه! حالا باز میخوان بالا سرمون سر و صدا راه بندازن. حالا باز میخوان برن رو مخمون با این صدا...

کلیدو که تو قفل در کارگاه چرخوندم، یهو حس کردم یه سطل آب یخ ریختن رو سرم...

هدیه داشت قلم میزد...

اون بیشعوری که داشت تق تق میکرد هدیه بود.

اون همساده ی بی ملاحظه خودمون بودیم.

اونایی که احتمالا هر روز ده دوازده ساعت صدای ممتد تق تق شون همه رو کلافه میکنه، خودمونیم...

...

آقا بعضیا چقدر صبورن...

و بعضیا چقدر بی ملاحظه ن...

  • پری شان

نظرات (۲)

  • احسان شریعتی
  • باید از خودمون فاصله بگیریم و با چشم دیگران به کارهامون نگاه کنیم
    آقا داغ دلم تازه شد!
    یه چند روزی خونه‌مون کارای تعمیراتی داشت. خواه ناخواه یه سر و صداهایی ایجاد میشد که پیشاپیش از همسایه‌ها معذرت خواهی کرده بودم توی گروه واتساپی و هیچکدوم جواب سلامم ندادن! بعد یکی‌شون ما خونه رو رنگ هم که می‌زدیم میومد میگفت سر صدا نکنید! رنگ آخه صدا داره؟!!!
    پاسخ:
    یاد اون طرف افتادم که میخواست تو خونه یواشکی سیگار بکشه، صدا ضبطو بلند میکرد!...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی