پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-300

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

سرش تو گوشی بود و داشت با قیافه ی جدی تند تند دستشو میزد رو صفحه. انگار که داره مسج تایپ میکنه.

گفتم: چی کار داری میکنی عمه؟!

اخماشو کرد تو هم و زیر چشمی نگام کرد و گفت: کار دارم!

پرسیدم: کارت چیه عزیزم؟

با همون اخم جواب داد: کااار!

به زور خنده مو کنترل کردم و گفتم باشه. به کارت برس!

همونجوری که سرش تو گوشی بود گفت: کارم تموم شد گوشی رو میدم بازی کنی!...

...

نمیرم براش آخه؟!



  • پری شان

نظرات (۴)

ای جان خدا حفظش کنه خوشمزه رو
خدا حفظش کنه 🤩😅👍
ای جانم بچلونش دلم ضعف رفت براش:*
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی