پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-323

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

پرسید: عمه این بازیه؟

گفتم: نه عزیزم، فیلمه!

انگشتشو زد رو نمایش آنلاین و یه تریلر وحشتناک پلی شد. اومدم گوشیو ازش بگیرم ولی دو دستی چسبیده بود و این میتونست به گریه و جیغ و دادش منتهی بشه و از طرفی بفهمه که من روی این موضوع حساسم و اثرش برعکس بشه.

گفتم: عمه بذار برات یه چیز قشنگ بذارم ببینی.

نگاهش قفل روی گوشی، گفت: نه نه همین اوبه!

مستاصل مونده بودم چه کنم که یهو روشو کرد به من و گفت: عمه! این فیلمه سخن ه (خشن ه)! تو نبین! من بیبینم!...

و بعد همون جوری که رو شکم دراز کشیده بود، آروم آروم خزید و رفت زیر مبل و تو تاریکی به تماشای فیلمش ادامه داد...

...

گوشی مامانو برداشت و گفت: عمه بیا یه بازی قشنگ!

پرسیدم: چجوریه؟

گفت: مورچه هه رو میزنی هل(له) بشه!

گفتم: هل بشه؟ گلاب نشه؟!

با اخم گفت: هل بشه عمه! هل! هل!

...

گفت: عمه رفته بودیم پاک، خووووب؟، بعد من، آمبین و زدم!...


ذوق کردم! چون همیشه از آروین کتک میخورد و کلی اذیت میشد و من هم لجم میگرفت که چرا نمیتونه از خودش دفاع کنه!


پرسیدم: چجوری زدیش عمه؟!

گفت: یه سوب برداستم، خوووووب؟، بعد آلوم آلوم آلوم (و همزمان ادای پاورچین راه رفتن رو در می آورد) لفتم زدمش! (و پیروزمندانه و با غرور نگام کرد)

بهش گفتم: عمه! من خیلی خوشحالم که از خودت دفاع کردی! آفرین که اینقدر قوی شدی!


مامان جوجه در بک گراند، تو آشپزخونه زد رو لپش و بی صدا فحشم داد که لامصب چرا بهش تایید میدی!

و بعد برام تعریف کرد که آروین دیگه از یک متری جوجه جلو تر نیومده و ادامه ی اون روز رو کاملا در صلح و آرامش و احترام و با اجازه و لطفا و ممنون و اینا بازی کردن!


  • پری شان

نظرات (۱)

از خودت هم بیشتر بنویس پری‌شان
هرچند واقعا من دوس دارم این حکایت‌های جوجه‌ای رو :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی