پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

35-357

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۶ ب.ظ

مامان رفت سر نماز و اشاره داد که اگه میتونی بهش غذا بده.

چشمک زدم که باشه... ردیفه...


مدتهاست که غذا نمیخوره یا اگه بخوره پلو افید و نون آلی.

اعتراضم که بکنی میگه آقا ورزشی ه هبکه بویا گف اوشت نخورید! پلو افید بخورید که قوی بشید!...


یه نون باگت گرد برداشتم و یه کتلت و یه گوجه گذاشتم تو بشقاب و صداش کردم و با لحنی ترغیب کننده گفتم: واااای! بیا ساندویچ درست کنیییم!... بدوووو...

نونو از وسط نصف کردم و کتلک رو هم همینطور.

بعد بهش گفتم هر کاری من کردم توام انجام بده.

نونو باز کردم و کتلتو گذاشتم لای نون و گوجه رم گذاشتم کنارش و گفتم: اینجوری!

خمیرهای وسط نون رو خورد تا وسطش خالی شه. بعد اون نصفه کتلتو دوباره نصف کرد و گذاشت گوشه ی لقمه ش. بعد گفت: عمه این ساندویچه؟

گفتم آره عمه.

داد زد رو به مامان که: ما داریم کتلت میخوریم با ساندویچ!

بهش گفتم: ببین گوشه ی ساندویچت خالیه. اون تیکه کتلتو کامل بذار توش.

یه نگاه بهم کرد و بعد دستشو گذاشت رو شکمش و گفت: عمه دلمو ببین!

گفتم: خب. دیدم... چیه؟!

گفت: آخه اون تو دل من جا میشه؟!... 

گفتم: نمیشه؟!!

گفت: نه باباااا... دل من اوچیکه...

و بعد از اون ور لقمه ش که خالی بود شروع کرد به گاز زدن.

برای اینکه ترغیب شه گفتم: بیا برات سس خوشمزه بزنم!

و کچاپو نشونش دادم.

خوشحال شد و گفت باشه.

یه ریزه سس ریختم.

گفت: اوه اوه عمه! زیاااد شد! خیلی زیاد شد! من نمیخورم.

و پاشد رفت.

  • پری شان

نظرات (۵)

الهی :))))
  • פـریـر بانو
  • دارم فکر می‌کنم وقتی یهو پاشد رفت چه شکلی شدی؟ :))
    اون همه تلاش یهو پرپر شد انگار! :|

    خدا حفظش کنه این وروجک‌جان رو. :))
    چه ضد حالی زده😐😁
    😂😂😂
    جوجه دختره یا پسر؟
    قبلا گفته بودی و من یادم نیست؟

    پاسخ:
    علی ه عمه 😊
    😍😍😍
    با یه بغل سفت فشارش بده از طرف من

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی