پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

36-66

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دراز کشیده بودیم تو هال و سرمونو گذاشته بودیم رو یه کوسن و داشتیم بازی میکردیم. قرارمون، یه دست من یه دست اون، بود. ولی عملا ده تا اون یکی من اجرا میشد.
بعد من کم کم پلکهام سنگین شد و نفهمیدم کی پاشد از پیشم رفت. به گمونم یه نیم ساعتی خوابیده بودم.
دیدم رفته تو اتاق من و خوابیده رو تختم و صدای موزیک گیمه همچنان شنیده میشد.
گوشی رو از تو دستش درآوردم و گردن و دست و پاشو صاف کردم.
گلی داشت تو اتاق من موهای مامان جوجه رو کوتاه میکرد.
مامانش برام تعریف کرد که چند روز پیش بهش گفته: مامان میشه موهاتو بدی به من؟!... من دوست دارم موهام بلند باشه. دختر باشم...
و امروز وقتی مامانشو در اون حال دیده بود از دست گلی ناراحت شده بود که چلا داری موهای مامانمو کوتاه میکنی!...
...
دو ساعتی خوابید. من باید میرفتم خونه مادربزرگم و دلم میخواست قبلش یه کم سر به سرش بذارم. ولی بیدار نمیشد.
رفتم بالا سرش و لپشو بوسیدم. یه کم تکون خورد و چند دقیقه بعدش با بداخلاقی بیدار شد.
هیچ رقمه آنتن نمیداد. لباسامو پوشیدم و آماده رفتن شدم و در تمام مدت میدیدم که زیرچشمی حواسش به منه.
ازش خداحافظی کردم که جوابمو نداد.
تو پارکینگ مامان زنگ زد به گوشی گلی که به من بگه گوشیم جا مونده.
وقتی برگشتم بالا فهمیدم که کلی گریه کرده که من با عمه خداحافظی نکردم!
قربون صدقه ش رفتم و در جواب فقط یه خدافظ و رو گردوندن با اخم دریافت کردم.
نوک انگشتمو بوسیدم و زدم رو بازوش و گفتم اینم بوس من!
عصبانی شد و داد زد که اجازه نداشتی منو بوس کنی!... و تهدید کرد: صبر کن! صبر کن! وقتی اومدی خونه مون میزنمت!...
با آغوش باز رفتم جلو و گفتم: بیا عزیزم! خب الان بزن قربونت برم.
فریاد کشید که: نههههههه! گفتم وقتی اومدی خونمووووووون....

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی