پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

36-122

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۷ ب.ظ

استاد طراحی دیروز سر کلاس به نقل از استادش میگفت آدمی که پنج روز کار میکنه و دو روز تفریح از آدمی که هر هفت روزه هفته رو کار میکنه موفق تر میشه.
داشت میگفت تفریح و توجه به خود و اینا خیلی تو خلاقیت آدم و روحیه و ایناش تاثیر داره...

امروز از صبح شاید نیم ساعت هم کار نکردم. مخم هنگه. کلافه م. نشستم هی چایی خوردم. خالی. با شکلات. با قند. با ویفر. با ساقه طلایی. بعد دیگه دیدم دارم میترکم. و دستمم به کار نمیره.
تصمیم گرفتم به خودم توجه کنم و پاشم برم سینما.
سینما تیکت رو یه چند بار بالا پایین کردم و برنامه نزدیک ترین سینماها رو چک کردم و آخر سر برا سه ربع بعدش رد خون سینما فلسطین رو مناسب دیدم. کلا هم دو تا صندلیش فروخته شده بود. و اگه همون موقع بلیطو میخریدم و پا میشدم، میرسیدم.
بعد یهو احساس کردم وای چقدر به خودم اهمیت دادم الان. چقدر برای تفریح کردنم وقت گذاشتم و فکر کردم... دیگه بسه برا امروز... خوشحال شدم. پر انرژی ام الان!...
اون وقت پاشدم چایی صدم رو ریختم و کله مو کردم تو یخچالو یه گاز گنده به اون شکلات تخته ای نازنین زدم و چایی رم روش سر کشیدم و اومد نشستم پای کار.

اوهوم...
خسته ی ابدی...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی