پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

36-201

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

چند دقیقه یه بار همه ی اتاقم روشن میشه و پشت بندش صدای رعد میاد..
رفتم پشت پنجره. اون بیرون ماشین ها سفید پوش شدن... زمین ولی هنوز نه...

مسج فرستادم به آرزو که: صبح بابا نوبت جراحی داره. براش دعا کن.
و اضافه کردم که: آدم خجالت میکشه تو این روزا به غم خودش فکر کنه...

دلم بیتابه... نفسم سنگینه...
غم و خشم با هم قاطی شدن...
یه جا دیدم نوشته بود: جمعه ی سیاه...
به جا گفته بود. جمعه، سیزدهم دی ماه نود و هشت،  قلب انسان های بسیاری به درد اومد.
بزرگ مردی به آرزوش رسید...

  • پری شان

نظرات (۳)

  • פـریـر بانو
  • برای پدر آرزوی عافیت و سلامتی می‌کنم

    و برای قلب‌های دردگرفته‌امون آرزوی آرامش

    و برای اوضاع غم‌انگیزمون و خاورمیانه، رسیدن روزهای خوب...

     

    ما رو از حال پدر باخبر کن حتما. 

    پاسخ:
    ممنون حریرم...
    الان حالشون خوبه.
    دکتر راضی بودن از عمل.
    ممنون از دعایی که کردی.
    💙💙

  • פـریـر بانو
  • خداروشکر، خداروشکر...

    زنده باشی عزیزم. 💙

  • رحیم فلاحتی
  • آرزوی سلامتی دارم !

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی