پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

37-17

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ق.ظ

یک عمر در زندگی از دیگران محافظت کردم... همش مراقب بودم کسی آسیب نبینه... سپر پلا میشدم... یا وقتی هیچ کاری ازم برنمیومد، غصه خوردن و اشک ریختن و سردرد گرفتن و تب کردن برای اون آدم دیگه کمترین کاری بود که از دستم برمیومد...

 از مامان طرفداری کردم در مقابل بابا... از بابا مقابل مامان... از مامان و بابا جلو مامان بزرگ... از مامان بزرگ جلو عمو کوچیکه... از عمه بزرگه جلو عمو کوچیکه... از مامان جلو خاله... از خاله کوچیکه جلو خاله بزرگه... از دخترخاله جلو دختر دایی... از بابام جلو کل خواهر برادراش... اصلا همین نصفه شبی که با صدای شیر آب از خواب پریدم و دیدم بابا کله ش رو گرفته دم شیر و روشویی پر از خونه، داشتم به متن پیامم به عمه کوچیکه فکر میکردم و بید و بیراه هایی که بی ملاحظه تو مخم ردیف میشد... که هر بار زنگ میزنه بابا فشارش میره بالا و خون دماغ میشه...

بعد اینا تازه فقط بخشی از اتفاقات تو خونواده ست... اسناد مکتوب همه شونم موجوده...

تو حلقه ی دوستام همه ش در حال حمایت کردن از اینو اون هستم... فلانی رو چشم ندارم ببینم چون به بیساری توهین کرد و من به حمایت فرد مظلوم با فلانی حرفم شد و...

 

حالا...

الان...

ساعت ده و نیم صبح هفدهم تیر نود و نه،

در حالی که نشستم تو کارگاه و اشکام بند نمیاد،

دارم میبینم که اونی که تو همه ی این سالها کمترین توجه رو بهش داشتم و کمترین حمایتو ازش کردم، و بیشترین آسیبو بهش رسوندم،  خودمم...

  • پری شان

نظرات (۴)

  • رحیم فلاحتی
  • کار و کارگاه باید با موسیقی و شادی همراه باشه . ترجیحا با ریتم شیش و هشت و همگام با ضربات چکش ! نه با مرثیه . 

    شادباشید !

    پاسخ:
    چشم...
    الان پا میشم یه موزیکی پلی میکنم که از این فاز بیام بیرون...
  • رحیم فلاحتی
  • درود بر شما !

    انگار ماها تخصص داریم در نادیده گرفتن و اسیب زدن به خودمون :|

    متاسفانه یک راه و دو راه هم نیستاااااا، به روش های مختلف

    پاسخ:
    کاش آگاه بشیم قبل از اینکه این همه گند بزنیم.

    دگرخواهی همیشه آسیب‌زا تر از خودخواهیه. و جالبه که بدونی دگرخواهی نمودی از خودشیفته‌گیه پریشانِ عزیز.

    پاسخ:
    روشنای عزیز
    با این حرف و تذکرت روزها و شبهایی رو گذروندم به کند و کاو خودم.
    ممنونم ازت

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی