پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-28

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

امروز همه ی کارای بیرونمو کنسل کردم و چندتایی رو هم با تلفن رفع و رجوع کردم و بعد همه ی روزمو با جوجه گذروندم...
کمک دادم حمومش کردیم و لباساشو تنش کردم. کلی بغلش کردم و باهاش حرف زدم و خوابوندمش... بعد هم که مامانش گذاشتش و رفت دکتر، با سرنگ بهش شیر دادم! عین بچه گربه!...
آخ که چه احساس آرامشی میکنم وقتی میبینمش.

...

امروز یک هفته ش شد!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی