پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-33

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ق.ظ
پنج ساعت پشت سر هم داشتم سن. گ میتراشیدم، بدون اینکه متوجه محیط اطرافم باشم.
بسیار لذت بخش و آرامش دهنده بود این حال.
امروز فقط رو حد. ید کار کردم... خیلی بامزه ست!... به خاطر آهن زیادش، و در مجاورت آب، سریع اکسید میشه و موقع کار قرمزی دستگاه تراش و دستهای من بیشتر شبیه صحنه ی وقوع قتل بود.
...
خسته م. خیلی. خستگی ای مطلوب!
...
سفارش ساخت دو تا انگ. شتر عق. یق هم دادم.
سفارش یه ست عق. یق هم هست که باید زودتر طراحیش کنم.
...
گاهی زندگی بازی در نمیاره. همه چی رو غلتک ه.
الان از اون وقتاست!... خدایا شکرت!


  • پری شان

نظرات (۱)

  • آبان دخت ...
  • پس شکر واقعا :))

    + چه کار قشنگی می کنید شمااا...حس می کنم خسته کنندس اما...خستگی قشنگیه تهش :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی