پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-35-2

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

لذت بخش ترین مرحله ی کار، پولیش آخرشه!

اون لحظه که میتونی صورتتو تو برق سن. گ  ه ببینی!

اصلن همه ی اون بلاهایی که تا قبلش سرت آورده، یادت میره!...

...

هفت تا تیکه حد. ید بود. 

امروز با استاد فلزی قرار داشتیم... کوا. رتز های شطرنجی مم برده بودم... وقتی دیدشون، با تعجب گفت، خانوم حرفه ای هستیا!... و گفت که تو کار جدیدش ازم کمک میگیره!... انگار تا قبل اینکه نمونه کار ببینه، فکر میکرد دارم شوخی میکنم!...

بعد هم آوردمشون خونه... مامان که دید ذوق کرد ماچم کرد! :))))

حالا منتظرم ببینم فردا موقع تحویل کار، چه فیدبکی میگیرم!... 

...


خدایا!

لطفن حواست بهم باشه!

ممنون! :)

  • پری شان

نظرات (۱)

  • آبان دخت ...
  • حس خیلی خوبیه یه استاد به آدم این حرفو بزنه!
    تجربه ش کردم که میگم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی