پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-38

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ
نباید تو حال بد موند... میدونم...
ولی توانشم ندارم که کاری برای تغییر وضعیتم انجام بدم...
فکر میکنم اگه بخوایم انسانی نگاه کنیم، لازم دارم فشار عصبی ای که بهم وارد شده رو رد کنم... و برای این کار کمی استراحت لازم دارم... و شاید حرف زدن... و البته که هنوز نمیدونم با کی... و قطعن تحلیل کردن...
واضحه که هنوز اونقدر از کف بالا نیومدم که بتونم گریه کنم...
هوم...
...
به هر حال حواسم به خودم هست... که دیگه شورشو در نیارم...
...
امروز رو هم میخوام تو تختم باشم و کتاب بخونم...
و فکر کنم...

  • پری شان

نظرات (۲)

منم موافقم
تا یه فکر بیخود میاد سراغم یا غم سرازیر میشه به دلم سریع اوضاع رو تغییر میدم
  • آبان دخت ...
  • آدم که بیفته رو مود غم هی غمش غم میاره و اینا...
    باید سعی کنیم از اون حال و هوا در بیایم...
    همین کتاب خوندن واقعا چیز خوبیه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی