پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-40

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ

خب...

تونستم چهل روز قراری که با خودم گذاشته بودم رو انجام بدم.

حالا گیریم یه روزایی هم ننوشتم و فرداش اومدم درباره ی دیروز نوشتم.

ولی به هر حال، چهل روز اول رو ثبت کردم.

...

از امروز یه قید دیگه به برنامه روزانه م اضافه میکنم.

پیاده روی.

...

برای شروع، چهل و پنج دقیقه انجام شد.

...

حالم خوبه!

خدارو شکر!

  • پری شان

نظرات (۲)

  • آبان دخت ...
  • چقد خوب :))
    من همیشه دوست داشتم یه برنامه منظم پیاده روی داشته باشم ولی تنهایی نمی تونم...یه جوریه...و متاسفانه هیچکسم نیست که پایه باشه...حیف! :)
    پاسخ:
    یه سلکشن خوب اهنگ اماده کن و تنهایی برو!
  • آبان دخت ...
  • همممم اره باید بهش فکر کنم حتما :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی